Popis nejdůležitějších vlastností a funkcí. Nejedná se o úplně detailní přehled úplně všecho co je v systému obsaženo. Spíše o výtažek toho nejpodstatnějšího.

Základní funkce

  • Vlastní doména (www.domena.cz)
    Provoz ostrého e-shopu na vaší vlastní doméně.
  • Bezpečný protokol HTTPS
    Samozřejmostí je také využití šifrovaného protokolu HTTPS pro větší bezpečnost dat a důveryhodnost vašeho e-shopu.
  • Prostor na disku
    Prostor na diku respektive hosting nemusíte řešit, to máte od nás v ceně e-shopu. V základu poskytujeme 5GB prostoru, pokud by nestačilo, dojde k navýšení kapacity.
  • E-mailové schránky
    V ostrém e-shopu si můžete vytvořit několik e-mailových schránek s koncovkou domény.
  • Počet produktů
    Teoreticky neomezený. Nicméně pokud se rozhodnete tam narvat statisíce produktů, je třeba myslet na to, že některé funkce nemusí běžet úplně hladce a bez potíží.
  • Úpravy designu
    Design e-shopu lze poměrně hodně ovlivnit přímo nastavením a naklikáním v administraci. Je připraveno několik desítek různých nastavení, která Vám pomohou docílit vaši vize.
  • Vlastní CSS a JS
    Toto je mocná zbraň. Pokud to ovládáte, nemáte překážek a dokážete změnit design e-shopu k nepoznání a do jakýchkoli detailů. Případně stačí mít kodéra nebo Vám pomůže některý z našich profíků.

Produkty

  • Varianty produktů
    Jeden produkt a více variant. Například více barev, velikostí apod.
  • Nejprodávanější zboží v e-shopu
    Pokud u vás nějaké zboží opravdu frčí, ukažte jej také ostatním zákazníkům. Je dost možné, že je též zaujme.
  • Nejprodávanější zboží v kategorii
    Pro každou kategorii lze zobrazovat zboží které se v ní nejvíce prodává.
  • Filtrace produktů dle parametrů
    Zákazníci rádi vidí přesně to co hledají. Nic navíc. Dejte jim možnost produkty vyfiltrovat a ukázat jim tak přesně to pro co přišli.
  • Hodnocení produktů
    Nechete zákazníky vaše produkty ohodnotit. Pomůže to ostatním a dost možná je to bude motivovat k nákupu.
  • Diskuse u produktů
    U každého produktu mohou zákazníci diskutovat. Poradit se nebo zjistit info. Zapojte se do diskuse s nimi.
  • Podobné produkty
    Co když zákazník u vás najde co hledal ale nakonec to není přesně to co si přeje? Nabídněte mu nějaké podobné produkty, třeba vybere z nich.
  • Související produkty
    Zákazník si u vás vloží do košíku kalhoty. Inteligentní e-shop mu k nim nabídne ještě pásek. přesně na to tu máme tuto funkci.
  • Vlastní karty v detailu produktu
    Pokud potřebujete zákazníkovi zorbazit ještě více informací nebo nabídnout ještě více souvisejících produktů, využijete vlastní karty v detailu. Dokážete tak nabídnout mnohem více a můžete být vnímáni jako opravdový specialista v oboru.
  • Min&Max objednatelné množství
    Nastavte produktu maximální nebo minimální odběr daného produktu.
  • Hlídací pes
    Sdělte zákazníkovi, že jste právě naskladnili nedostupný produkt. Při zmeně dostupnosti, ceny nebo naskladnění systém odešle zákazníkovi e-mail s touto informací.
  • Automatický import produktů
    Napojte si sortiment dodavatele přímo do e-shopu. Nemusíte se pak starat o zadávání nových produktů an řešit dostupnosti stávajících. E-shop vše zvládne sám. Spolupracujeme i se službou Dropshipping.cz, kde zboží rovnou i zabalí a odešlou vaším jménem.
  • XML pro vyhledávače produktů
    Oslovte ještě více zákazníků. Zbožové vyhledávače jsou správným místem.

Objednávky

  • Editace a správa objednávek
    Mějte v objednávkách pořádek. Nastavte jim stavy a filtrujte dle nich. Ihned tak víte jaká objednávka co kdy a kde.
  • Filtrace objednávek
    Filtrovat a vyhledávat v objednávkách lze dle mnoha kritérií. Například všechny objednávky obsahující nějaký produkt.
  • Generování dokladů a automatické odeslání
    Při změně stavu objednávky může systém odeslat zákazníkovi e-mail nebo třeba vystavit fakturu a odeslat mu jí.
  • Report produktů pro expedici
    Přehledný report produktů. Co do jaké objednávky zabalit nebo co je třeba objednat u dodavatele.
  • SMS notifikace
    O stavu objednávky můžete zákazníka informovat pomocí SMS.
  • Automatické párování plateb
    Zdlouhavé prohledávání účtu a kontrola zda zákazník zaplatil. To končí. Párování plateb vše skontroluje a v administraci eshopu ukáže.

Marketing

  • Napojení na Google Analytics
    Naprosto nepostradatelný zdroj informací o návštěvách a chování zákazníků na Vašem e-shopu.
  • Množstevní slevy
    Množstevní slevy fungují. Zákazníci nakoupí více pokud se jim to vyplatí.
  • Hlídací pes
    Sdělte zákazníkovi, že jste právě naskladnili nedostupný produkt. Při zmeně dostupnosti, ceny nebo naskladnění systém odešle zákazníkovi e-mail s touto informací.
  • Opuštěné košíky
    Zákazník občas objednávku nedokončí. Tato funkce vám umožní podívat se kde v nákupním procesu skončil a případně ho znovu oslovit.
  • Vernostní systém
    Odměnte zákazníky za věrnost a motivujte je k dalším nákupům prostřednictvím sbírání bodů.
  • Rozšířená objednávka
    E-shop bude zákazníkovi nabízet další zboží související s tím které právě vložil do košíku. Pokud si koupil Aku šroubovák jistě se mu k němu hodí sada bitů. E-shop mu je nabídne.
  • Dárky k objednávce
    Pokud dáte zákazníkovi k objednávce dárek rád se k vám vrátí. Nastate kdy si kdo jaký zaslouží a zbytek nechte na systému.
  • Top nejprodávanější v obchodě a kategorii
    Je dobré úkazat co se u Vás nejvíce prodává. Ostatním se to může také líbit a koupí to.

Dopravy a platby

  • Česká pošta balík do ruky
    Dodání balíku do vlastních rukou na zadanou adresu.
  • Česká pošta balík na poštu
    Balíček bude připraven k vyzvednutí na zákazníkem zadané pošte následující den po odeslání.
  • Uloženka
    Využijte stovek odběrných míst Uloženky kde si mohou zákazníci balíček vyzvednout za výhodnější ceny.
  • Zásilkovna
    Zásilkovna umožní zákazníkoci si balíček vyzvednout na jednom z jejich odběrných míst nebo nechat doručit na adresu.
  • Kurýrní služby
    Tradiční kurýrní služby jako je PPL, DPD, GLS, In-time a další.
  • Automatické párování plateb
    Zdlouhavé prohledávání účtu a kontrola zda zákazník zaplatil. To končí. Párování plateb vše skontroluje a v administraci eshopu ukáže.
  • Platební brána ComGate

SEO

  • Vlastní tagy meta description a title pro produkty, kateogorie, články a e-shop
    Vyplňte důležité informace na stránkách. Pomůžete tím k rychlejšímu nalezení vašich stránek zákazníky a lepšímu umístění ve vyhledávání například na Seznamu.
  • Automatické generování meta tagů
    Pokud tagy nevyplňíte, systém vám pomůže tím, že dle nastavených pravidel je vyplní za Vás. Nelze tím dosáhnout dokonalého výsledku, ale je to lepší než nic a mnohdy dokonce dostačující.
  • Hezké Url adresy
    Hezké Url adresy mají rádi nejen vyhledávače ale i samotní uživatelé.
  • Automatické generování sitemap.xml
    Pomáhá vyhledávacím robotům rychleji a snadněji se zorientovat na vašem webu, což vede k rychlejší indexaci stránek.
  • Možnost editace robots.txt
    Mějte kontrolu nad tím co budou roboti indexovat.
  • Přesměrování URL
    Není nic horsšího než když zákazník přijde na váš e-shop a vybafne na něj chybová stránka 404 hlásící že na sané adrese stránka není.dostupnosti Přesměrováním Url tomuto zabráníte, jednosuše a snadno.

Import a Export

  • Import a export produktů v XML, CSV
    Skvělé využití má při importu nových produktů, hromadných úpravách nebo třeba je pro zálohování produktů.
  • Import a export registrovaných uživatelů v XML, CSV
    Nevyužívá se příliš často, ale uplatnění občas najde.
  • Export objednávek
    Je možné exportovat objednávky a nahrát je tak do jiného systému kde s nimi potřebujete dále pracovat.
  • Export XML pro zbožové porovnácače Heureka, Zboží.cz, Google nákupy, Glami a další
    Přes XML feedy pro zbožové vyhledávače oslovíte mnohem více zákazníků na několika prodejních kanálech naráz. Feedy systém exportuje pro všechny velké a často využívané vyhledávače.
  • Automatický import produtků a napojení na dodavatele
    Napojte si sortiment dodavatele přímo do e-shopu. Nemusíte se pak starat o zadávání nových produktů an řešit dostupnosti stávajících. E-shop vše zvládne sám. Spolupracujeme i se službou Dropshipping.cz, kde zboží rovnou i zabalí a odešlou vaším jménem.

Obsah

  • Články a blog
    Zapracujte na obsahu a pomozte zákazníkům, tím že jim dáte informace které hledají.
  • Novinky
    Nechte e-shop automaticky vystavovat novinky v produktech nebo třeba nové šlánky na blogu.
  • Texty a obrázky kategorií na více pozicích
    Pokud máte zákazníkům co říci a je toho hodně, pak vám v popisu kategorie vznikle hodně dlouhý blok textu. Rozdělte ty informace na několik pozie. Nahoru dejte to nejdůležitejší a to méně důležité dolů do kategorie. Nebo i jinam.
  • Bannery a carusely na hlavní stranu
    Efektní a pěkná propagace top produktů na vlastním e-shopu není nikdy k zahození.
  • Bannery a carusely do kategorie
    Banery a carousely můžete umístovat přímo do kategorie a pro každou vytvořit vlastní.